دوشنبه، 18 تير، 1403 | Monday 8th of July 2024
۲۲:۴۶
سیاست - کد خبر : 19562
جمعه، ۱۵ تير، ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

محسن رضایی: مردم نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با حضور با بصیرت و با شعور خود نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است که به آن وفادار مانده‌اند.

محسن رضایی: مردم نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، محسن رضایی با حضور در مسجد لرزاده پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای خدمت رجایی و رئیسی گفت: از حضور مسئولانه و توام با بصیرت و شعور ملت ایران به خصوص در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک سرباز تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: مردم نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است که به آن وفادار مانده اند. حضور مردم مخصوصاً در ساعات پایانی انتخابات هم در اقتدار و امنیت ایران و هم در بازگشایی روابط بین‌الملل ایران و احترام متقابل کشورها بسیار موثر است. رضایی در توصیه ای به دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: از شما که موفق شدید رای مردم را به دست آورید و مردم به شما اعتماد کردند انتظار می‌رود به صورت گسترده از همه شایستگان کشور استفاده کنید. از شایستگان و نخبگان نیز تقاضا می‌کنم به کمک دولت آینده بیایند. از یک طرف دولت باید آغوشش را باز کند و از همه توانمندی‌ها استفاده کند و از سوی دیگر کارآفرینان و نخبگان کشور نیز به دولت آینده کمک کنند. وی ادامه داد: یکی از محاسن انتخابات این بود که مردم از سلایق مختلف از اصلاح طلب تا اصولگراها تا نیروهای انقلاب و نیروهای مستقل و تا اقوام، هم خود در انتخابات شرکت کردند و هم اطلاعیه دادند و مردم را به مشارکت در انتخابات فراخواندند. قطعاً این سرمایه‌ای که در این انتخابات به میدان آمد بیانگر و آغازگر پیشرفت‌های بزرگ آینده ایران است. رضایی یادآور شد: به همه محور مقاومت و علی الخصوص سیدحسن نصرالله سلام و درود می‌فرستم و جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان ملل مستضعف و در مقابل متجاوزان بوده است. هیچگاه در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کنیم. ما دفاع از جبهه مقاومت را وظیفه انسانی و اسلامی می‌دانیم و این انتخابات نیز در تقویت موضع سیاسی ایران در حمایت از جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز دوشنبه، 18 تير، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!