جمعه، 14 ارديبهشت، 1403 | Friday 3rd of May 2024
۱۱:۱۲
دفاعی نظامی - کد خبر : 18626
يكشنبه، ۰۵ فروردين، ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

سردار غلامعلی رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: آمریکا، شریک جرم قطعی جنایتکاران اسرائیل در حمله به مردم مظلوم فلسطین است.

سردار غلامعلی رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه در طی چهار دهه گذشته آمریکای متجاوز آغازگر حداقل سه جنگ و رژیم صهیونیستی نیز حداقل آغازگر هفت جنگ در منطقه ما بوده اند. گفت: آمریکا در هر هفت جنگ دیگر در کنار متجاوزین و بر علیه ملت های مظلوم (همانند هشت سال دفاع مقدس که در حمایت و پشتیبانی از صدام علیه ملت ایران بودند) حضور داشته و اکنون نیز در جنگ کنونی در فلسطین اشغالی، آمریکایی ها با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی، بر علیه ملت مظلوم فلسطین صف آرایی نموده و شریک جرم قطعی جنایتکاران اسرائیل است. در طی 45 سال گذشته آمریکا، رژیم صهیونیستی و قدرت های استکباری در مجموع حداقل هفده جنگ را بر منطقه تحمیل کرده اند و خدا را شکر می کنیم که تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در طی سه دهه گذشته، کشور عزیز ایران را از شش جنگ دور نگه داشت و مانع از وقوع جنگ علیه ملت ایران شدند. ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما ما فرزندان خمینی و خامنه ای، مرد جنگ هستیم و در برابر هر متجاوزی می ایستیم و به یاری خداوند بزرگ، دشمن را شکست خواهیم داد.

رشید در ادامه، تصریح کرد: ملت شریف ایران به دلیل برخورداری از قدرت و برتری روحی و انسجام، نیازی به تهدید و جنگ با هیچ کشوری ندارد و تاریخ گذشته این 45 سال پر افتخار به این معنا است که دفاع از موجودیت و هویت ملی و تمامیت ارضی در برابر هر تهدیدی خطوط اصلی سیاست های دفاعی - امنیتی ایران است. مشاهده تجربه دوران دفاع مقدس و شکل گیری فرهنگ مقاومت عمومی و دفاع همه جانبه مردمی، باید برای کسانی که منافع ملت ایران را تهدید می کنند، هشدار آمیز باشد و محاسبات خود را اصلاح کنند. در غیر این صورت در عمل و با پذیرش هزینه های محاسبه نشده، مجبور به انجام آن خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه سرلشکر پاسدار محمد حسن کوسه چی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: شهید بزرگوار حاج محمد کوسه چی از فرماندهان نسل انقلاب و جنگ بود که بار مبارزه را از دهه 50 تا کنون بر دوش گرفته بود و هرگز تلاش، فداکاری، مجاهدت و ایثار را در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از امام خامنه ای (مدظله العالی)، رها نکرد. سردار کوسه چی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و سه دهه پس از آن، همواره در میدان و صف، انجام مأموریت می کرد و میدان نبرد را رها نکرد. جوانان عزیز ما از همت و اراده و روح بزرگ سرداران شهیدی همچون شهید همدانی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید استوار و شهید کوسه چی باید درس بیاموزند. سردار کوسه چی از خیل عظیم رزمندگان و فرماندهانی بود که نسلی حماسه ساز، متعهد، آرمان خواه، مسئول، مظلوم و بی ادعا بود

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 14 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!