يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۰۲:۵۴
احزاب و تشکل ها - کد خبر : 10773
سه شنبه، ۱۵ تير، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

خانواده وزیر نیرو در خارج و خودش در هتل اقامت دارد ؛ او درد بی‌برقی را نمی‌فهمد

برای جمهوری اسلامی ایران زشت است که مردم یک میلیون تومان برای سفر به ارمنستان هزینه کنند تا آنجا واکسن کرونا بزنند و برگردند

خانواده وزیر نیرو در خارج و خودش در هتل اقامت دارد ؛ او درد بی‌برقی را نمی‌فهمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در هفته های اخیر خاموشی های متوالی و بی برنامه باعث اعتراض مردم شده است. درحالی که رئیس جمهور وزارت نیرو را مقصر بوجود آمدن این معضل نمی داند اما یک فعال سیاسی اظهارنظر جالبی مطرح کرد.

منصور حقیقت پور فعال سیاسی اصولگرا و مشاور علی لاریجانی ، در این مورد اظهار داشت: نمی توان بیان کرد که دولت عمدا این کار را انجام می دهد ولی قرائن و شواهد عدم کارآمدی محرز است. وقتی آقای روحانی وزیری را انتخاب می کند که زن و بچه او در ایران زندگی نمی کنند تا رنج و مشکل بی برقی و گرما را بچشند و خودش هم تمام دوره خدمتش در هتل اسپیناس اقامت دارد و زندگی می کند، آیا می توان توقع داشت که او درد مردم را بفهمد؟.

از وزیری که در وضعیت و شرایط برابر با کف جامعه زندگی نمی کند و اوضاع اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور را قابل نمی داند که اعضای خانواده اش در ایران زندگی کنند، چه توقعی می توان داشت؟. آقای چیت چیان وزیر سابق نیرو در دولت نخست آقای روحانی فردی فداکار ، میدانی ، کف خیابان و عضو خانواده شهید بود. آیا وزیر فعلی با آقای چیت چیان را می توان یکی کرد؟.

حقیقت پور افزود: خدا به ایران نعمت ها و ظرفیت های بالقوه فراوانی را در حوزه های مختلف داده است و قرائن و شواهد از ناکارآمدی وزیر فعلی نیرو حکایت دارد ، چون فقط گذران روز کرد و به فکر برنامه های بلند مدت نبود. هر اقدامی که باعث شود مردم اذیت شوند و باورشان را به کارآمدی نظام از دست بدهند باید مشکوک نگاه کرد.

وی با اشاره به سوءمدیریت در حوزه بهداشت و درمان گفت: برای جمهوری اسلامی ایران زشت است که مردم یک میلیون تومان برای سفر به ارمنستان هزینه کنند تا آنجا واکسن کرونا بزنند و برگردند. 18 میلیون دز واکسن هماهنگ شده بود از چین وارد شود اما برخی مخالفت کردند، این افراد امروز باید پاسخ بدهند.

متاسفانه در دولت کسی نیست که یقه این افراد را بگیرد، امروز باید رئیس جمهور با آقای اردکانیان برخورد و او را عزل می کرد. از این نمونه ناکارآمدی ها متاسفانه زیاد است ، چند روز قبل هم در بخش معادن اتفاقی افتاد که آقای رئیسی لاز است پیگیری کند. تمام پهنه های در اختیار ایمیدور که رزرو شده بودند برای یک ساعت آزاد کردند، در این یک ساعت فقط عوامل خودشان آمدند این پهنه ها را تصرف کردند بعد سایت را بستند.

این فعال سیاسی بیان کرد: این کفران نعمت است که ما مردم زحمت کش و فداکارمان را که همه شرایط کشور از جنگ و سازندگی و تحریم را تحمل کردند، هر روز به یک دلیل اعم از مرغ ، روغن ، برق و بنزین اذیت کنیم. دولت آقای روحانی ناکارآمد بود و نمره رفوزگی گرفت، اگر او در دوره ریاست جمهوری اش با مدیران ناکارآمد برخورد می کرد، در بین مردم جایگاه مناسبی داشت. امروز مردم روزشماری می کنند تا هر چه زودتر دوره دولت روحانی تمام شود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!