يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۰۵:۲۰
کشتی و رزمی - کد خبر : 12965
شنبه، ۱۰ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ حسن یزدانی و امیرحسین زارع در فینال

دیدارهای فینال و رده بندی 4 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان فردا ( 11 مهر ) از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد

کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ حسن یزدانی و امیرحسین زارع در فینال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در اولین روز از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نمایندگان ایران در چهار وزن به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج آزادکاران ایران در نخستین روز کشتی قهرمانی جهان:

وزن 61 کیلوگرم

رحمان عموزاد نماینده جوان کشورمان در این وزن بود ، وی در دور نخست مقابل حریف مجارستانی با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید. عموزاد در مبارزه دوم به مصاف هاسگاوا از ژاپن رفت و درحالی که از حریف پیش بود با نتیجه 9 بر 5 مغلوب شد ، با توجه به شکست حریف ژاپنی در دور بعدی عموزاد هم از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 74 کیلوگرم

یونس امامی دیگر آزادکار جوان ایران در مبارزه اول مقابل حریف مغلوستانی با امتیاز عالی 12 بر 2 شکست داد ، وی در مبارزه دوم هم مقابل دارنده نقره جهان از قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد.

امامی در یک چهارم نهایی به مصاف رقیب گرجستانی رفت و با نتیجه 10 بر یک شکست خورد ، با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعدی یونس امامی هم از مسابقات حذف شد.

وزن 86 کیلوگرم

حسن یزدانی نماینده این وزن و کاپیتان تیم ملی کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد ، یزدانی در دور بعدی با نتیجه 12 بر 2 و در سه دقیقه اول حریف قزاقستانی خود را شکست داد. وی در یک چهارم نهایی هم مقابل آزادکار پورتوریکویی با نتنیجه 10 بر صفر و بازهم تنها در 3 دقیقه نخست پیروز شد.

یزدانی در نیمه نهایی همانند المپیک توکیو به مصاف نایفونوف از روسیه رفت و با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد تا در دیدار فینال مقابل دیوید تیلور آمریکایی حریف سر سخت خود قرار بگیرد.

وزن 125 کیلوگرم

امیرحسین زارع نماینده کشورمان در این وزن بود که دور اول را استراحت کرد ، زارع در دور بعدی مقابل حریق بلاروسی با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده آمریکا رفت و تنها در 2 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

زارع 20 ساله در نیمه نهایی به مصاف قهرمان جهان و المپیک طاها آکگول از ترکیه رفت و درنهایت با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد تا با اقتدار به دیدار فینال راه پیدا کند. وی در دیدار فینال باید به مصاف گنو پتریاشویلی نائب قهرمان المپیک توکیو از گرجستان برود.

دیدارهای فینال و رده بندی 4 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان فردا ( 11 مهر ) از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!