يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۱:۵۷
فرهنگ عمومی - کد خبر : 3239
چهارشنبه، ۲۰ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

قرنطینه موضوع خلق آثار هنری کودکان و نوجوانان شود

فراخوان آثار هنری کودک‌ و نوجوان با موضوع زندگی، هنر و قرنطینه با هدف مراقبت و حفظ سلامتی دانش‌پذیران برای عبور از بحران کرونا اعلام شد.

قرنطینه موضوع خلق آثار هنری کودکان و نوجوانان شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، با شیوع ویروس کووید_19 در سراسر دنیا بیشتر کشورها جهت مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوه بیشتر آن که متاسفانه سرعت بسیار بالایی دارد، از فاصله‌گذاری فیزیکی استفاده کردند. از سویی دیگر، بار روانی این مسئله می‌تواند آسیب‌هایی را به سلامت روحی و روانی افراد، به‌ویژه کودکان و نوجوانان وارد سازد. همچنین با در نظر داشتن این مسئله که در این شرایط اوقات فراغت افراد بیشتر از پیش شده، استفاده بهینه از اوقات یک ضرورت می‌نماید.

به همین منظور فراخوان آثار هنری کودک‌ و نوجوان با موضوع زندگی، هنر و قرنطینه با هدف مراقبت و حفظ سلامتی دانش‌پذیران برای عبور از بحران کرونا اعلام شد.

 محمد نصیری مدیر دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران در مورد این فراخوان گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه متاثر از انتشار ویروس کرونا، درخصوص مراقبت و حفظ سلامتی دانش پذیران و عبور از بحران بر آن شدیم تا پویش در خانه بمانیم و مهارت بیاموزیم را برای این عزیزان ارائه نماییم تا بتوانیم در عرصه آموزش و یادگیری مهارت در کنار این دانش پذیران باشیم و نگرانی اولیای آنان را در این زمان برطرف نماییم.

 او با بیان اینکه زمان آفرینش هر اثر هنری، پیوندی فشرده با شکل ظاهری آن دارد گفت: هنر در طول تاریخ زندگی بشر، پیوسته در خدمت انسان بوده تا به واسطه آن وی بتواند هیجانات، اعتقادات، ناملایمت ها و خوشایندهای درونی و بیرونی خویش را ابراز کند.

او با مخاطب قرار دادن کودکان و نوجوانان از ایشان خواست تا کودکان ما را در دنیای پرشور و غوغای رنگ و طرح خود همراه کنند و افزود:  بر آنیم تا از کودکان و نوجوانان سراسر ایران دعوت کنیم تا برداشت خود را از شرایط کنونی بر روی کاغذ یا بوم‌ آورده و ما شاهد به وجود آمدن دنیایی تازه از سوی نسل نو و نوآوری هایشان باشیم. 

 مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت ماه ۹۹ است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!