يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۱:۰۵
شهری - کد خبر : 15543
يكشنبه، ۱۷ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

سروری به شهادت مامور پلیس و قتل یک زن در اهواز واکنش نشان داد

نایب رئیس شورای شهر تهران پیرو شهادت مامور پلیس توسط اوباش و قتل فجیع یک زن در اهواز ، بروز چنین رفتارهای نگران کننده‌ای در داخل کشور را خیلی ناگواردانست.

سروری به شهادت مامور پلیس و قتل یک زن در اهواز واکنش نشان داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، صبح امروز مورخ ۱۷ بهمن‌ماه چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران به ریاست پرویز سروری برگزار شد. سروری در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد در ادامه راه شهیدان بتوانیم تکلیف خود را برای استمرار راه انقلاب ادامه دهیم.

وی افزود: انقلابی که با حضور و ورود خود دو قدرت دنیا را مجبور به کُرنش در مقابل خود کرد و دین با بالندگی، شادابی و نشاط توانست یک ملت را به پای قیام و نهضت آورد و فرایندی را ایجاد کند که منجر به پیروزی بر اراده قدرت‌های جهانی شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: ما توانستیم قدرت‌ها را با هم آشتی دهیم. این انقلاب بدون استفاده از روش‌های متعارف و با روش خود و با صراحت و شجاعت کامل از ابتدا اعلام کرد که نه شرقی و نه غربی است و به هیچیک از بلوک‌های قدرت وابسته نیست.

وی ادامه داد: به خاطر داریم زمانی که تمام حاکمیت ایران از شاه، مجلس و دولت اراده کردند که بحرین را حفظ کنند، همان روز انگلستان اعلام موضع کرد و شاه با ذلت تمام مجبور شد حاکمیت ایران بر بحرین را نفی کند و عملاً بحرین را از ایران جدا کند.

سروری انقلاب اسلامی را انقلابی دانست که با قدرت مقابل تمام اراده‌های باطل و قدرت‌های بزرگ می‌ایستد و ادامه داد: مذاکرات وین تقابل دو دیدگاه بود و باید توجه داشت که حق گرفتنی است و دادنی نیست. دیروز وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد نتایج شگفت‌انگیزی در مذاکرات وین حاصل می‌شود؛ در حالی که ما اعلام کردیم باید راستی‌آزمایی کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران، اظهار داشت: اینکه باید ۱۲ هزار میلیارد تومان به‌صورت کیفی تحویل ما دهند و و پذیرفتند که به مذاکرات با شرایطی که ما دیکته می‌کنیم، برگردند نشان از قدرت است؛ در حالی که در دولت سابق با رویکرد مثبت به غرب و دادن امتیازات چند دلار توانستند بازگردانند؟ ما این دهه را دهه اقتدار، انقلاب و نورانیت مشارکت‌های اجتماعی می‌دانیم.

وی همچنین در اشاره به حوادث ناگوار هفته گذشته، عنوان کرد: این حادثه ها درس‌های بسیار زیادی داشت و اینکه هر جا که از اصول خود عدول کردیم دچار مشکلات جدی شدیم. شهادت مظلومانه یکی از مأموران پلیس در مقابل یکی از اوباش یکی از دلخراش‌ترین صحنه‌هایی بود که مردم مشاهده کردند. خوشحالیم که مجلس انقلابی موضع انقلابی گرفت و آمادگی خود را برای تسهیل یک طرح اقتدارآفرین برای امنیت کشور و پلیس اعلام کرد و همه یک صدا شدند تا این مشکل را حل کنند.

سروری تصریح کرد: ما که امنیت را در منطقه به وجود آوردیم خیلی ناگوار و زشت است که در داخل کشور شاهد چنین رفتارهای نگران کننده‌ای باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره قتل یک زن در اهواز بیان داشت: امیدواریم با درایت و پیگیری و ضوابط سخت‌گیرانه جلوی چنین رفتارهایی گرفته شود.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!