يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۰۶:۴۰
رفاه و تعاون - کد خبر : 14990
شنبه، ۱۸ دي، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

بنیاد برکت به ۱۱۰ روستای محروم برق‌رسانی کرد

معاون عمرانی بنیاد برکت از برق رسانی به ۱۱۰ روستای محروم در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کرمان و یزد تا به امروز و در قالب ۱۱ پروژه برق‌رسانی، خبر داد.

بنیاد برکت به ۱۱۰ روستای محروم برق‌رسانی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری مهر، محمد مهجوری، در تشریح این خبر گفت: برای برق‌رسانی به این ۱۱۰ روستا ۴۸۷ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و این پروژه‌ها به همت بنیاد برکت و با مشارکت گروه‌های جهادی و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق اجرایی شده است.

معاون عمرانی بنیاد برکت افزود: این طرح‌های برق‌رسانی شامل احداث شبکه توزیع برق، تهیه و تکمیل نیروگاه‌های خورشیدی، احداث خط و کلید خانه ۱۳۲ کیلوولت و راه‌اندازی ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت است.

وی طرح‌های عمرانی و زیربنایی برکت را شامل مدرسه، بیمارستان، کتابخانه، دارالقرآن، آزمایشگاه، مسجد، پایگاه اورژانس، مصلی، خانه بهداشت، حوزه علمیه، خانه عالم، مرکز تجهیزات پزشکی، پایگاه سلامت، مرکز بهداشت، مرکز جامع سلامت، احداث پل، راه‌سازی، آب‌رسانی و برق‌رسانی برشمرد.

مهجوری در تشریح فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی این بنیاد اظهار داشت: بنیاد برکت ساخت و تکمیل ۵۷ هزار طرح عمرانی و زیربنایی را در دستور کار دارد که از این تعداد تاکنون بیش از ۴۲ هزار طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به ایجاد نهضت اشتغال‌زایی با هدف محرومیت‌زدایی، توسعه و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور به عنوان رسالت و مأموریت اصلی بنیاد برکت، تاکید کرد: این بنیاد فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی در این مناطق دارد.

معاون عمرانی بنیاد برکت تصریح کرد: بنیاد برکت همچنین تا پایان سال جاری فرآیند بهره‌برداری از ۱۷ هزار و ۴۳۲ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل مدرسه، مسجد و مرکز فرهنگی و مذهبی، بیمارستان، پایگاه سلامت، خانه و مرکز بهداشت، مسکن محرومین و آب‌رسانی روستایی را به پایان می‌رساند.

وی یادآور شد: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ روستا در سراسر کشور زیر پوشش فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت قرار دارند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!