يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۱:۰۶
بین الملل - کد خبر : 18641
سه شنبه، ۰۷ فروردين، ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

ایران در خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

ایران در خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در این نشست خبری مشترک اظهار داشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی افزود: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است. 

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه به رغم تمام هزینه های سنگین، رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورده و امروز حمایت سیاسی و حمایت بین المللی این رژیم در حال از دست رفتن است، اظهار داشت: دیروز قطعنامه ای صادر شد هرچند با تاخیر بود برخی کاستی ها در آن وجود دارد.

هنیه با تشکر از رهبری انقلاب امام خامنه ای، رئیس جمهور و مردم ایران، اظهار داشت: ان شالله در ماه رمضان روز قدس را در پیش داریم. این روز در حالی فرامی رسد که نبرد ادامه دارد. مردم فلسطین با چالش مواجه هستند و امیدواریم امت اسلام در روز قدس حضور شجاعانه داشته باشد و گامی برای آزادی مسجد الاقصی باشد.

وی ادامه داد: این قطعنامه بیانگر این است که رژیم با انزوای بی سابقه رو به رو شده و این حاصل عملکرد مقاومت و حمایت امت اسلامی است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!