يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۰۹:۱۶
دفاعی - کد خبر : 18896
دوشنبه، ۱۰ ارديبهشت، ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

امیر حیدری: نیروی زمینی برنامه جامعی برای آموزش به کارکنان وظیفه و پایور دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه‌ی حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر حیدری: نیروی زمینی برنامه جامعی برای آموزش به کارکنان وظیفه و پایور دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه‌ حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، اظهار کرد: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه‌ حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند. به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است. 
امیر سرتیپ حیدری، تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه‌ شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد. به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیروهای انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌ عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه‌ آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!