يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۲:۲۳
توپ و تور - کد خبر : 2754
چهارشنبه، ۲۱ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

شکست مدعیان در ادامه رقابت های بسکتبال NBA

در یکی از مهم ترین دیدار ها لس آنجلس لیکرز صدرنشین در سالن اختصاصی خود مقابل بروکلین نتس تن به شکست داد

شکست مدعیان در ادامه رقابت های بسکتبال NBA

مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا بامداد امروز پیگیری شد که دو تیم مدعی قهرمانی مقابل رقبا تن به شکست دادند، اما هیوستون که بازی گذشته خود را واگذار کرده بود اینبار به پیروزی رسید. تیم سن آنتونیو اسپرز در زمین خود میزبان دالاس ماوریکس بود و موفق شد با نتیجه 119 بر 109 از سد این تیم قدرتمند عبور کند، ستاره اسپرز در این دیدار آلدریج توانست 24 امتیاز به دست آورد.

پس از او بازیکن جوان اسپرز یعنی تری لایلز 14 امتیاز و 11 ریباند به نام خود ثبت کرد، در سوی مقابل اما لوکا دونچیچ فوق ستاره دالاس با کسب 38 امتیاز بهترین بازیکن میدان در این زمینه بود اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. اسپرز با این پیروزی در رده دوازدهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند و فاصله خود با تیم هشتم را به 4 رساند.

اما تیم هیوستون راکتس که دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود اینبار در مقابل مینسوتا به برتری 117 بر 111 دست پیدا کرد، جیمز هاردن در این مسابقه 38 امتیاز به دست آورد و در کنار راسل وستبروک که 27 امتیاز کسب کرد نقش اصلی پیروزی تیمشان را ایفا کردند. در آن سوی میدان اما مینسوتا سومین شکست متوالی را تجربه کرد و درحالی که دی آنجلو راسل برای این تیم 28 امتیاز به دست آورد کاری از پیش نبردند، هیوستون با این برد رده ششمی خود را در جدول حفظ کرد.

در یکی از مهم ترین دیدار ها لس آنجلس لیکرز صدرنشین در سالن اختصاصی خود مقابل بروکلین نتس تن به شکست داد، این شکست برای لیکرز درحالی رقم خورد که در لحظات پایانی پرتاب سه امتیازی آنتونی دیویس داخل سبد نرفت.

بروکلین با مربی موقت در این مسابقه حاضر شده بود، اسپنسر دینویدی با کسب 23 امتیاز و همچنین امتیاز پیروزی در فاصله 28 ثانیه به پایان مسابقه مهره تاثرگذار نتس بود. لبران جیمز هم با کسب 29 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد، آنتونی دیوس نیز 26 امتیاز به دست آورد. لیکرز بعد از ششم فوریه برای نخستین بار درخانه شکست خورد، دوایت هاوارد دیگر ستاره لیکرز به دلیل بیماری در این دیدار غایب بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار توپ و تور
پربیننده‌ترین اخبار توپ و تور
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!