يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۰:۳۶
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 18307
يكشنبه، ۰۷ آبان، ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

دوست و دشمن به تمجید ستاره رئال مادرید پرداختند

الکلاسیکو روز گذشته تنها یک ستاره داشت ، جود بلینگهام ستاره این روز های لالیگا و رئال مادرید سنت شکنی نکرد و در برابر بارسا نیز از خود یک بازی درخشان به جای گذاشت به گونه ای که اهالی فوتبال او را تحسین کردند.

دوست و دشمن به تمجید ستاره رئال مادرید پرداختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لالیگا توانست با درخشش جود بلینگام برابر بارسلونا به پیروزی دست پیدا کند. رئال با یک گل از بارسلونا عقب بود اما بلینگام دبل کرد تا برای رئالی‌ها از شکست، پیروزی بسازد.

 
وینیسیوس جونیور به ستایش از ستاره انگلیسی رئال پرداخت و گفت: بلینگام بازیکنی شگفت‌انگیز است. او همواره سرنوشت‌ساز ظاهر می‌شود. هواداران رئال قبلا به گل‌های کریستیانو رونالدو عادت کرده بود و اکنون نوبت یک بازیکن دیگر به نام بلینگام است.
 
او ادامه داد: بازیکنان جوان و با کیفیت زیادی در تیم بازی می‌کنند. ما همگی رابطه بسیار دوستانه و صمیمی با هم داریم و فکر می‌کنم که این راز موفقیت ما خواهد شد. هر بازیکنی در رئال از هم‌تیمی خود در زمین دفاع می کند. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را به دست آوریم.
 
وینیسیوس در پایان گفت: با این روحیه و انگیزه‌ای که داریم می‌توانیم در هر بازی پیروز شویم. ما در نیمه دوم بهتر از بارسلونا بودیم و توانستیم نتیجه را برگردانیم. همگی این احساس را داشتیم که نتیجه عوض خواهد شد. بلینگام باز هم دبل کرد و همین هم راه را برای ما همواره کرد.
 
رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با بارسلونا به ۴ امتیاز افزایش داد.
 
روبرت لواندوفسکی در دقایق پایانی این بازی وارد زمین شد و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
 
او بعد از بازی اینگونه به شکست تلخ تیمش برابر رئال واکنش نشان داد: به نظرم رئال شایسته پیروزی در این بازی نبود. آنها سه امتیاز مهم را به دست آوردند اما تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما تسلیم نخواهیم شد.
 
لواندوفسکی ادامه داد: هفته‌های گذشته برای ما بسیار سخت بود؛ چرا که بازیکنان زیادی مصدوم شدند و این باعث شد تا تغییرات در ترکیب تیم بسیار سخت شود و خستگی در بین بازیکنان کاملا مشهود باشد. به نظرم در دقایق پایانی خستگی در بین بازیکنان بارسلونا مشهود بود.
 
ستاره لهستانی بارسلونا در پایان به ستایش از جود بلینگام، ستاره رئالی‌ها، پرداخت و گفت: او بسیار آماده است. بلینگام استعداد بزرگی است. او در هر بازی گل می‌زند و این نشان می‌دهد که در وضعیت  بسیار خوبی به سر می‌برد.
 
ستاره نروژی منچسترسیتی به درخشش بلینگام در دیدار برابر بارسلونا واکنش نشان داد.ارلینگ هالند با پستی که منتشر کرد نشان داد که ال‌کلاسیکو را تماشا کرده است. این در حالی است که تیم او یکشنبه‌شب دربی حساس شهر منچستر را پیش رو دارد.
 
هالند با منتشرکردن ویدئویی از شوت دیدنی بلینگام که منجر به گل نخست رئال مادرید شد، نوشت: این مرد غیر طبیعی است.
 
هالند در حالی این پست را منتشر کرد که گمانه زنی‌ها درباره پیوستنش به رئال مادرید زیاد است. این بازیکن نروژی عملکرد خیره‌کننده‌ای در منچسترسیتی داشته است و به نظر می‌رسد که هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا سخت به دنبال جذب او باشند.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!