يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۰۹:۲۳
جمعه، ۰۲ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

توزیع مرغ گرم در میادین تهران

امروز در میادین، جلال آل احمد، صادقیه، شهید لواسانی، شهید هروی، شهیدا سردار جنگل، آزادگان، معلم، آزادی،تهرانسر و نواب مرغ گرم توزیع شده و در روزهای آینده در 21 میدان شهرداری مرغ توزیع خواهد شد.

توزیع مرغ گرم در میادین تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رضا سالمی مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در پاسخ به این سوال که پیش از این انتقاداتی از نبودن توزیع مرغ گرم در ایام تعطیل وجود داشت و آیا این مشکل بر طرف شده است؟ گفت: به دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی از امروز(2 مهر) توزیع مرغ گرم در 10 میدان شهرداری تهران آغاز شده و قرار است در روزهای آینده نیز افزایش یابد.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه امروز 20 تن مرغ گرم و 25 تن مرغ منجمد در این میادین توزیع می شود، افزود: در روزهای آتی هم تعداد میادین و نیز حجم عرضه بیشتر خواهد شد.

به گفته رضا سالمی امروز در میادین، جلال آل احمد، صادقیه، شهید لواسانی، شهید هروی، شهیدا سردار جنگل، آزادگان، معلم، آزادی،تهرانسر و نواب مرغ گرم توزیع شده و در روزهای آینده در 21 میدان شهرداری مرغ توزیع خواهد شد.

سالمی مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در پاسخ به اینکه چرا بین قیمت مصوب 24900 تومان مرغ و قیمتی که در بازار به فروش می رود فاصله وجود دارد، گفت: این نرخ برای سال گذشته است اما از ابتدای امسال قیمت کارگر، حمل و نقل و دیگر نهاده ها ا افزایش یافته و قیمت تمام شده تولید را بالا برده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، قیمت مرغ که در روزهای گذشته به کیلویی 40 هزار تومان هم رسیده بود در هفته گذشته تا 30 هزار تومان کاهش داشته است.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در پاسخ به اینکه برخی کاهش تولید را دلیل بالا رفتن قیمت مرغ عنوان می کردند و آیا تولید کاهش یافته است؟ توضیح داد: ماه های گرم تا بستان باعث شده بود مرغ ها وزن نگیرند و به این دلیل تولید کاهش یافته بود و البته جوجه ریزی هم کمتر شده بود، اما در تیر و مرداد جوجه ریزی 10 میلیون قطعه افزایش یافته و با پیش رفتن به ماه های سرد و  خنک وزن مرغ هم بیشتر شده و تولید رابیشتر خواهد کرد.

به گفته این مسئول در شهریور 118 میلیون قطعه جوجه ریزی شده که این میزان هم در مهر انجام خواهد شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار صنعت، تجارت و کشاورزی
پربیننده‌ترین اخبار صنعت، تجارت و کشاورزی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!