يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۳:۱۷
بهداشت و درمان - کد خبر : 16805
چهارشنبه، ۰۹ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

6 میلیون نفر رایگان بیمه سلامت شدند

رئیسی گفت : ما به دنبال این هستیم که طوری خدمات رسانی انجام شود که بیماران فقط دغدغه بیماری را داشته باشند نه چیز دیگری ، بنابراین در دوره جدید بیش از 6 میلیون نفر به صورت کاملا رایگان بیمه سلامت شدند.

6 میلیون نفر رایگان بیمه سلامت شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه با شرکت در مراسم بزرگداشت مقام پرستار ، با تبریک ولادت حضرت زینب و همچنین روز پرستار گفت : پرستاران به عنوان فرشتگان در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و آنها از باظرفیت ترین و فرهیخته ترین افراد جامعه هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پرستاران هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم در زمان اپیدمی کرونا در کنار مجروحان و بیماران بودند و سختی های کار خود را تحمل کرده و به همه  خدمات رسانی کردند گفت : پرستاران نمونه اسوه صبر و شکیبایی در جامعه هستند ، آنها جزو افرادی هستند که با علم خود در راستای شفای بیماران همیشه و در همه‌ی خط مقدم ها حاضر بودند و تلاش کردند تا بهترین کارها را انجام دهند. 

رئیسی در ادامه سخنان خود گفت: همین ظرفیت، صبوری و احساس مسئولیت پرستاران باعث شده که جامعه پرستاری مورد اطمینان و وثوق بیماران، عموم مردم و پزشکان و کادر درمان باشند و مردم هر وقت بیمار خود را به بیمارستان سپردند دیگر از بابت مراقبت های او نگرانی نداشتند.

رئیس جمهور اضافه کرد که من نمیخواهم مشکلات دولت را اینجا بیان کنم بلکه آمده ام تا به مشکلات شما گوش بدهم ، و ما علاوه بر یکسانسازی حقوق بازنشستگی و رتبه بندی معلمان در نظر داریم که نظام تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تا جای ممکن بهبود ببخشیم و عملی کنیم.

رئیس جمهور اشاره کرد که در برنامه هفتم توسعه قطعا به حوزه سلامت و درمان نگاه ویژه ای خوایم داشت تا با قدرت بیشتر در این زمینه پیش رویم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان
پربیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!