شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۶:۱۳
پایه و آبی - کد خبر : 1042
دوشنبه، ۲۰ آبان، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

کسب هفت سهیه پارالمپیک توکیو در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان

ورزشکاران کشورمان تا به اینجای مسابقات موفق به کسب یک طلا ، 2 نشان نقره و یک برنز شده اند، دو سهمیه پارالمپیک برای ورزشکاران معلول ایران به دست آمده و 5 سهمیه هم توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای ایران به دست آمده است

کسب هفت سهیه پارالمپیک توکیو در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان


در ادامه رقابت های دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان که به میزبانی امارات با حضور 1400 ورزشکار از 122 کشور جهان درحال برگزاری است ، ورزشکاران کشورمان موفق به کسب دو سهمیه پارالمپیک توکیو شدند.

 


مهران نکویی مجد ورزشکار رشته پرتاب وزنه ایران ، در روز چهارم این رقابت ها با ثبت رکورد 11 متر و 41 سانتی متر در رده دوم ایستاد و ضمن کسب نشان نقره سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را نیز به دست آورد. سجاد محمدیان دیگر نماینده ایران در رشته پرتاب وزنه و کلاس F42 با ثبت رکورد 14 متر و 39 سانتی متر با ایستادن در جایگاه سوم مدال برنز و سهمیه پارالمپیک را ازآن خود کرد. اما هادی کائیدی نماینده پرتاب وزنه کشورمان که در کلاس F34 رقابت می کرد با ثبت رکورد 10 متر و 75 سانتی متر مقام ششم را به دست آورد و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک نشد. فرهاد کهریزی ورزشکار معلول دوومیدانی ایران هم که به فینال رشته خود صعود کرده بود در رقابت نهایی با ثبت زمان 12 ثانیه و 35 صدم ثانیه در رده هفتم ایستاد و موفق به کسب سهمیه نشد.

 


کاروان ایران در این رقابت ها متشکل از : مهناز امینی ، امان الله پاپی ، علی محمدیاری ، حامد امیری ، سجاد محمدیان ، هادی کائیدی ، فرهاد کهریزی ، اسدالله عظیمی ، سید علی اصغر جوانمردی ، علیرضا مختاری ، داود علی قاسمی ، هاشمیه متقیان ، محمدرضا احمدی و مهران نکویی مجد در بخش معلولان و همچنین مسعود حیدری ، محمد ارخی، مهدی اولاد ، وحید علی نجیمی و بهزاد عطیمی در بخش ورزشکاران نابینا و کم بینا می باشد.
ورزشکاران کشورمان تا به اینجای مسابقات موفق به کسب یک طلا ، 2 نشان نقره و یک برنز شده اند، دو سهمیه پارالمپیک برای ورزشکاران معلول ایران به دست آمده و 5 سهمیه هم توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای ایران به دست آمده است. لازم به ذکر ایست که تنها نفرات اول تا چهارم این رقابت ها جواز حضور در پارالمپیک را کسب خواهند کرد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار پایه و آبی
پربیننده‌ترین اخبار پایه و آبی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!