شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۷:۵۲
کتاب و ادبیات - کد خبر : 17053
چهارشنبه، ۲۱ دي، ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

کتاب شاهزاده هری صدرنشین پرفروش ها

کتاب خاطرات شاهزاده هری به نام Spare قرار است از امروز به صورت رسمی در بسیاری از کشورهای غربی منتشر شود ، در حالی که قبل از انتشار به صدر پرفروش‌ترین کتاب این روز ها رسیده است.

کتاب شاهزاده هری صدرنشین پرفروش ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از گاردین، کتاب خاطرات شاهزاده هری با عنوان «Spare» قرار است سه شنبه ده ژانویه به صورت رسمی منتشر شود ، نکته جالب توجه این است که در سایت آمازون این کتاب به صدر پرفروش ترین کتاب ها رسیده و گویای این است که بسیاری از مردم به سرعت قبل از انتشار آن را پیش خرید کرده اند.

لازم به ذکر است که نسخه ها و قسمت هایی از این کتاب در پنجم ژانویه در اسپانیا زودتر و به صورت غیرقانونی منتشر شد که همان باعث شد سروصدای زیادی در دنیا به پا کند و حتی بسیاری  از دیپلمات ها در کشور های مختلف نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

 کتاب Spare درواقع نخستین کتاب خاطرات شاهزاده هری محسوب می شود ، در بریتانیا سفارشات کتاب به قدری باله بوده که آمازون اعلام کرده در انبارهایش موجودی کم می آورد و باید به صورت دیجیتالی کتاب را دریافت کنند.

یکی از مسائلی که باعث شد کتاب به این خوبی به فروش برسد این است که بخش های از کتاب منتشر شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد که این روز ها بسیاری از رسانه ها و مردم به آن واکنش نشان داده اند ، از موضوع درگیری بین دو برادر گرفته تا درخواستشان از پدرشان برای ازدواج نکردن با کامیلا (نامادری ویلیام و هری) که هری در کتابش از عنوان نامادری شرور یاد کرده است.

همچنین شاهزاده هری دو روز پیش از انتشار رسمی این کتاب در گفتگو با شبکه آی تی وی ، از کتابش پیش از انتشار دفاع کرد.

جالب است بدانید که این کتاب از زمانی که در سایت آمازون (که حدود یک سال پیش می باشد) اضافه شد ، کاربران می‌توانستند آن را پیش خرید کنند و از همین رو بارها و بارها در این سایت عنوان پرفروش ترین کتاب هفته را دریافت کرد.

مدیر بخش فروش مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای واتراستونز نیز اعلام کرد که پیش فروش این کتاب در مقایسه با کتاب های یک دهه اخیر بی سابقه بوده و استقبال مردم از آن بسیار خوب بوده است.

حال برای دریافت میزان فروش این کتاب در هفته اول فروشش باید منتظر ماند که سایت نیلسون ، سه شنبه هفته آینده ایم موضوع را اعلام می کند.

اعلام شده بود که این کتاب قرار است به 15 زبان دنیا از جمله اسپانیایی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، چینی ، ژاپنی ، کره ای ، ترکی و... منتشر شود ، همچنین قرار است نسخه زبان اصلی یا همان انگلیسی نیز در بریتانیا ، ایرلند ، استرالیا ، هند ، نیوزلند ، آفریقای جنوبی ، کانادا و آمریکا منتشر شود ، یک فایل صوتی نیز با صدای خود شاهزاده هری قرار است منتشر شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!