شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۶:۳۶
زنان و جوانان - کد خبر : 11955
چهارشنبه، ۰۳ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

نخستین آسایشگاه جانبازان نخاعی زن در کشور افتتاح شد

آئین افتتاح آسایشگاه جانبازان نخاعی هاجر ویژه زنان جانباز ضایعه نخاعی به عنوان نخستین آسایشگاه جانبازان نخاعی زن با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فتتاح شد.

نخستین آسایشگاه جانبازان نخاعی زن در کشور افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری مهر، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به اینکه جانبازان عزیز ما اقیانوس بزرگی از رحمت و نعمت هستند و بر بلندای بزرگ‌ترین قله‌ها ایستاده‌اند، گفت: ما در مقابل ایشان احساس کوچکی می‌کنیم و درواقع ایشان باید دست ما را بگیرند. هر چه ما امروز داریم از ایمان و بزرگواری جانبازان عزیز و بانوان سربلند این قشر است.
 
وی با بیان کلامی از امام خمینی (ره) که می‌فرمایند خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، خدمت به نبی اکرم (ص) است، یادآور شد: فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به بهترین مخلوقات خداوند و مقاوم‌ترین انسان‌های روی زمین است و باید قدرشناس این نعمت باشیم، در غیر این صورت متضرر خواهیم شد و فردا باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.
 
معاون رئیس جمهور قداست و بزرگی یک مجموعه را به جامعه هدف آن دانست و اظهار کرد: قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به برکت وجود خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است که جنگ همچنان در خانه آن‌ها ادامه دارد و از جان و سلامتی و آرامش خود در راه خدا گذشتند و موجب آرامش و راحتی ما شدند.
 
اوحدی با اشاره به اینکه افتتاح بخش زنان ضایعه نخاعی بیمارستان نیایش را گام مهمی در خدمت به بانوان ایثارگر و جانباز است، عنوان کرد: این مجموعه باید ۳۰ سال پیش راه‌اندازی می‌شد و تا به امروز خیلی کوتاهی شده است. 
 
وی اظهار امیدواری کرد تا چنین جلسات تلنگری باشد تا از فرصت کوتاه خدمت بیشترین بهره را ببریم و در این مهم کوتاهی نکنیم.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاتمه خاطر نشان کرد: شاخص خداوند برای ارزیابی بندگانش، جایگاه و مقام‌های دنیایی نیست، بلکه نیات انسان‌هاست، اگر نیت ما خدمت به انسان‌ها، به‌ویژه جامعه بزرگ و مقدس ایثارگری باشد، مطمئناً از دید خداوند پنهان نمی ماند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!