شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۶:۵۲
سینما و تئاتر - کد خبر : 16908
شنبه، ۲۶ آذر، ۱۴۰۱ - ۱:۰۰

نامه گروه سریال سقوط به حمید فرخ نژاد

نامه ای که گروه تولید سریال سقوط ، خطاب به حمید فرخ نژاد نوشته اند ، در واکنش به انتشار محتوای ضد جمهوری اسلامی در شبکه اجتماعی خودش بود.

نامه گروه سریال سقوط به حمید فرخ نژاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، این نامه که از سوی روابط عمومی گروه تولید سریال سقوط منتشر شده بود خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر این سریال بود که بنظر می رسد از نشر مطالبی در شبکه اجتماعی منتسب به خود حمید فرخ نژاد ابراز نارضایتی کردند و به او گفتند چرا سختی ها و شب بیداری های یک گروه را خراب کرده و اصلا احساس مسئولیت در قبال این تیم و عواملش نداشته و با انتشار همچین مطالب توهین آمیزی همه زحمات یک تیم را به باد داده است.

شرح نامه به این گونه است :

حمید خان فرخ‌نژاد؛

سلام که رسم ادب و معرفت و احترام است!

همه ما تیم تولید سریال «سقوط» شوکه هستیم. مگر می‌شود مرارت‌هایی که در روزهای سخت و خاک‌آلود فیلمبرداری در کوه و بیابان کشیدیم، از خاطر برد؟ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیزِ کُرد گرم شده بود، فراموش کرد؟ مگر می‌شود شب‌بیداری عوامل تولید و علاقهِ‌شان را به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم از یاد برد؟ 

حمید خان!

چطور می‌شود که زحمت‌های گروهی را که خود در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که پخش سریال به مخاطره بیفتد؟ چطور می‌شود وقتی یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام شده باشد و بی‌خبر بار سفرتان را هم بسته باشید، ولی برایتان مهم نباشد که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آید؟ 

چقدر سخت است که چند روز قبل همدیگر را در آغوش گرفته باشیم و برای هم آرزوی موفقیت در پروژه‌های بعدی را کرده باشیم و حالا همان آدم‌ها را در مخمصه‌ای گرفتار کرده باشید که انگار زحمات یکساله‌شان خاکستر شده. چقدر خودخواهانه است که شرایط سخت کنونی مردم را دیده باشیم و بدتر از آن را، سر همکاران خود آورده باشید. چقدر عجیب است که خبرهای درگوشی حل مشکل خروج هنرمندان را شنیده باشیم و دقیقا رفتاری کنید که مشکل ممنوع‌الخروجی دوباره برای همه هنرمندان و دوستانتان برقرار شود.

جناب فرخ‌نژاد!

کاش معرفتی بود، کاش حرمت نان و نمک همچنان مقدس بود، کاش رفتار حرفه‌ای فقط در هنگام نقد کردن چک معنا پیدا نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست.

همکاران شما در سریال «سقوط»

 

سریال نمایش خانگی سقوط توسط محمد حسین مهدویان کارگردانی شده است .

 

گفتنی است ، حمید فرخ نژاد بازیگر سرشانس ، بعد از لغو ممنوعیت خروج از کشور ، بلافاصله اقدام برای خروج کرده و به دوبی رفتند. بعد از خروج با انتشار مطالبی در صفحه اجتماعی خود علیه جمهوری اسلامی باعث شد که دوباره هنرمندان و بسیاری از سلبریتی ها حکم ممنوعیت خروج از کشور را در پیش چشم خود ببینند ، حال بعد از انتشار این مطالب ، واکنش های زیادی از سوی هنرمندان و اصحاب رسانه داشته که گویا عوامل تولید سریال سقوط که یک سال برای فیلم برداری این سریال زحمت کشیده اند و در این فیلم از حمید فرخ نژاد برای نقش آفرینی دعوت به عمل آورده بودند حال باید زحمت یکساله خود را فراموش کرده و شاهد این باشند که سریال به احتمال خیلی زیاد مجوز پخش نخواهد گرفت.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!