شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۷:۵۲
زنان و جوانان - کد خبر : 15309
دوشنبه، ۰۴ بهمن، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

طرح مشاوره برای کاهش آمار طلاق اجرایی می شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرحی به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق خبر داد و گفت: در این طرح زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران می توانند زندگی خود را تقویت کنند.

طرح مشاوره  برای کاهش آمار طلاق اجرایی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ضمن اشاره به آموزه‌های حضرت زهرا (س) برای زندگی فردی و اجتماعی زنان، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) حتی لباس عروسی خود را انفاق می‌کردند، گاهی چیزی را که به آن احتیاج داشتند را انفاق می‌نمودند. اینکه رهبر معظم انقلاب توجه به نیازمندان را ضرورت امروز جامعه می‌دانند نشان از این است که ما هم باید به تاسی از حضرت زهرا (س) توجه به نیازمندان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی از دو طرح برای حمایت از زنان و خانواده یاد کرد و توضیح داد: یکی از این دو طرح ایجاد کسب و کار خانواده محور برای اشتغال زنان سرپرست خانوار است. این طرحی است که متأسفانه به دلیل کاهش آمار ازدواج و وجود تعداد قابل توجه زنان سرپرست خانوار لازم است به اجرای آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم. 

خزعلی افزود: طرح دیگری نیز به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق اجرایی شده تا زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران زندگی خود را تقویت کنند تا شاهد کاهش آمار طلاق در کشور باشیم.

طبق اظهارات معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پویش خون دادن نیز طرح دیگری است که توسط این معاونت در حال اجراست. در این پویش تلاش بر این است که زنان برای زنان در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند. همانطور که اطلاع دارید زنان به دلیل وضع حمل بیشترین نیاز را به خون دارند. در حالی که تنها ۵ درصد زنان از اهداکنندگان خون هستند. امیدواریم زنان فرهنگی در تمام این طرح‌های انفاق محور مشارکت داشته باشند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!