شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۰۵:۴۴
دولت - کد خبر : 16748
چهارشنبه، ۰۲ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

رئیس جمهور : دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد

آیت الله ابراهیم رئیسی ، دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد؛ اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

رئیس جمهور : دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور در جلسه چهارشنبه 2 آذرماه 1401 هیات دولت حضور داشت و در ابتدای سخنان ، ایشان هفته بسیج را گرامیداشت و از همه بسیجیان بابت تمام زحماتی که میکشند کمال تشکر رو داشت و از همه بسیجیان پشتیبانی کرد. و نکته کلیدی سخنان امروز ایشان این بود : دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد و همچنین نا امنی خط قرمز دولت است.
 
به نقل از ایرنا واحد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، روحیه بسیجی را برخورداری از اخلاص، تدبیر، عقلانیت، انگیزه، روحیه خدمت و مقاومت و اتکا به خداوند در برابر شدائد، مشکلات و موانع دانست و بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و بسیجی در همکاران دولت تأکید کرد.
 
آیت‌الله رئیسی عنوان کردند: بسیج، حرکت سازمان‌یافته، منظم و با اندیشه و انگیزه انقلابی و عمل صالح برای پیشبرد اهداف انقلاب و گره‌گشایی از زندگی مردم است و دولت باید در تمام عرصه‌های خدمت بسیجی عمل کند.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز که دشمن به‌صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هر گونه تأخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.
 
«لزوم حرکت مسأله‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «تأمین نیازهای مردم به ویژه توجه به معیشت آنها» از دیگر تأکیدات آیت‌الله رئیسی به همکاران دولت در نشست امروز هیأت دولت بود.
 
رئیس جمهور : دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد
 
امنیت و آرامش زیربنای همه مسائل کشور است:
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
 
رئیس جمهور در ادامه افزود: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد؛ اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.
 
رئیس جمهور با اشاره به دست‌های پنهان برای اخلال در بازار ارز، از دستگاه‌های مرتبط خواست تدابیر اتخاذ شده در این زمینه را با سرعت و دقت اجرایی کنند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!